dinsdag 16 juli 2019

Welkom (terug) allemaal!

Hallo allemaal!

Het is een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een blog heb geschreven (2015), alleen ik ben er toen mee gestopt ivm privé-omstandigheden. En nu is de motivatie en creativiteit weer helemaal terug! En ik ga experimenteren met het maken van vlog. Mijn eerste voorstelvlog komt hieronder te staan.

Waarschijnlijk zijn de vlogs nogal klungelig, maar oefening baart kunst zegt men. Dus ik ga het gewoon proberen. En ondertussen langzaam sparen naar een betere camera.

Ook wil ik visuele blogs maken, dus lekker veel foto's en vertellen. 

Wat wil ik allemaal doen... heel veel:
- DIY uittesten
- Lifehacks uittesten
- Previews van heel veel verschillende dingen, van thee tot boeken tot films tot dagjes uit... noem het maar op
- Tutorials 
en natuurlijk het soort verhalen wat jullie van me gewend waren. 

Woensdag komt mijn eerste echte blog weer uit en volgende week zaterdag de eerste echte vlog! 

Fijne week allemaal en tot de volgende keer!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten